Training toegespitst op het veranderende lichaam

Personal Training voor en na de bevalling

Personal Training voor en na de bevalling


Een zwangerschap is een spannende periode vol met veranderingen. Dit betekent ook lichamelijke verandering. Waar je voorheen alle fysieke activiteiten gemakkelijk kon doen kan je beperkingen gaan ervaren. Als je zwanger bent, moet je omgaan met het sporten met een baby in de buik. Wanneer je recent bevallen bent, zul je weer op moeten bouwen. Als moeder wil je fit zijn en blijven voor jezelf en je kindje(s).

Herken jij het volgende?

  • Je wilt doelgericht trainen tijdens of na de zwangerschap.
  • Je wilt een sterke en fitte moeder zijn en blijven
  • Je wilt begeleiding door professionals op het gebied van zwangere vrouwen en sport
  • Na de bevalling wil je graag snel mogelijk weer je oude figuur én conditie terug?

Met onze personal training krijg je de support om zorgeloos te kunnen trainen tijdens of na je zwangerschap.
Zij kiezen geschikte oefeningen om de gewenste spiergroepen functioneel en optimaal te trainen. Daarnaast zorgen zij ervoor dat je traint met de juiste lichaamshouding om blessures te voorkomen. Personal Training is ideaal om zowel geconcentreerd te blijven als nieuwe oefeningen aan te leren.

Er zijn verschillende mogelijkheden voor Personal Training. Je kunt kiezen voor een flexibele ritterkaart, zodat je naast je reguliere Mothers in Motion sportprogramma Personal Training kunt inplannen wanneer jij daar behoefte aan hebt. Heb je behoefte aan 2x Personal Training per week, dan raden wij het Mothers in Motion Personal Training abonnement aan.

Vragen over Personal Training voor moeders, de verschillende abonnementsvormen of is er iets onduidelijk? Schroom niet om contact met ons op te zoeken via het contactformulier.





Physiomotion

Schrijf je in voor Personal Training voor en na de bevalling

Vul onderstaand formulier in


Partners
© Physiomotion 2019 | Privacy statement | Openingstijden | Disclaimer